Известие

Collapse
No announcement yet.

156 1,9JTD гасне когато си иска

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 1,9JTD гасне когато си иска

    Здравейте, имам проблем с моята кола- изгасна в движение онзи ден поне 10-тина пъти когато тя си пожелае няма точно определен момент ,както в движение така и на място като стои гасне.Днес го нямам този проблем а ония ден мих двигател грешките които ги дава са:
    1 P0404
    2 P1320
    3 P0191
    4 P0380
    5 P0704
    6 P1671
    и грешка за датчика за налягане на горивото забравих кода на грешката.Първо искам да кажа че гледам колата със ФЕС и интересното е че като даде грешка за регулатора на горивото в дясното поле на програмата пише че е за пежо ситроен регулатора а си е със същия номер като оригиналния.Друго гледам я по време на палене когато е добре като дам контакт регулатора показва 35% а като почна да въртя пада на 18 и си запалва помпата си дава точно 302,2 бара.Когато изгасне веднага не пали трябва да чакам по принцип но аз въртя и гледам че регулатора стои на 0% а помпата дава 70бара от 60 до 70бара мени се.когато ускорявам регулатора от 17% отива на 30-40 до 45% но като задържа на 4000 оборота показва 0% пак а колата си върви без видими проблеми.И най вероятно по тези причини разхода отиде в космоса 12-13 нафта което си е много.Моля ако някой ме разбра какво исках да питам с мойте обяснения нека помага ,благодаря предварително.
    156 1,9JTD 2000

  • #2
    Бе то и gorbi си беше мил двигателя, ма се зарече че и със светена вода няма да го ръси даже.Близо си що не отидеш до Иво.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=72699
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      Датчика за налягането е същия като на ситроен и пежо, различават се само буксите. Колегата ми кара вече 3 месеца с такъв (такъв имахме под ръка и без пари), естествено преди това се консултира с човек дето ги чува тия неща. Ако искаш ми звънни да се чуем по телефона да ти обясня за кого става дума.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        Е такова гаснене в движение при мен излезе датчик на коляновия вал.

        Comment


        • #5
          Ако е датчик на коляновия вал, като загрее гасне, като поизстине малко пали без проблем. Колега пробвай с друг регулатор от някоя морга с условието да го върнеш ако не е това проблема, че най-лесно се демонтира. Ако пак прави така, другия вариант е о-пръстените на помпата да са ти заминали и да се наложи отваряне и ремонт. Тая процедура съм я правил и на двете ми дизелови алфи, така, че не е нещо необичайно.
          Alfa 159 2,4 JTDm Q4
          ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
          ex Alfa 156 1,9 JTD
          ex Alfa 75 1,8

          Comment


          • #6
            мен ме съмнява че ще е от някоя букса но коя по точно незнам.Защото преди това ми е изгасвала 2-3 пъти за 5месеца примерно и когато мих мотора 10 пъти за 30 минути сега пак нямам проблеми поне не толкова често затова си мисля ,че ще е букса.но мен ме озадачи това че за регулатора показва че е пежо ситроен ще я ровя още и ще видя а и разхода и е позавишен клони към 12 а на дълъг път ходих до стара загаора предния месец даде 7 което пак ми се струва доста сравнение с преди
            156 1,9JTD 2000

            Comment


            • #7
              Вземи контактен спрей или ВД-40 и де що видиш букса пръскай, това поне можеш и сам да си го направиш, дари имаше една грес за такива неща дето не разяжда пласмасите.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #8
                Зависи колко ти е тежък крака но ако караш до 120 би трябвало да не качва повече от 5,5 извън града а градско трябва да е най-мн 8,5-9....тя моята ми дава 9,5 градско дето е 2,4...
                Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                ex Alfa 156 1,9 JTD
                ex Alfa 75 1,8

                Comment


                • #9
                  едното е спрей, другото е грес
                  Attached Files
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #10
                    Със сигурност ти е регуратора на налягането.Имах доста главоболия с този проблем наскоро.На 100 % съм сигурен даже.Прежали 1 път 400 лв за нов BOSCH и си ти.Иначе може и от боклука ама там вече знаеш, че всичко е на късмет.Но сериозно това ти е проблема

                    Comment


                    • #11
                      И аз съм за регулатора.

                      Comment


                      • #12
                        колега сваляш регулатора отпреде има една много финна метална цедка виж дали не е запушена или направо я махаш. Ако я нямаш значи ти е заминал регулатора. Търсиш по номер на бош - кихаш и пак караш
                        Alfa Romeo 156 Sportwagon 2003 facelift2 1.9jtd 115Hp++
                        Opel Corsa B 1.4 60hp
                        Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD 136hp+ 6 speed gearbox 2000г. Ex
                        Ford Escort 1.8 D 60Hp 1992г. ex

                        Comment

                        Working...
                        X